Aksi Cium Rihanna Di Khalayak Undang Kemarahan Kekasih Chris Brown


Chris Brown dan kekasihnya Karrueche Tran.
KHAMIS lalu, Anugerah Video Music Awards 2012 diberi kejutan apabila bekas pasangan kekasih, Chris Brown dan Rihanna berciuman di depan khalayak yang berada di situ dan hal itu mengundang kemarahan terhadap kekasih Chris berang dengan tindakannya itu.
Menurut laporan USMagazine, wanita yang bernama Karrueche Tran yang sebelum ini pernah bermusuh dengan Rihanna menerusi laman Twitter terasa seperti wajahnya ditampar lebih-lebih lagi adegan cium secara terbuka itu seperti ingin membuktikan sesuatu kepadanya.
"Karrueche meresa seperti ditampar dengan ciuman Chris dan Rihanna yang ditunjukkan di depan umum itu. Entah sebab apa kelakuan seperti itu dilakukan, wanita itu itu kurang pasti.
Aksi bercium Chris dan Rihanna membuatkan Karrueche marah.
"Lagipun Rihanna dan Karrueche saling membenci. Akhirnya Chris melakukan perkara yang sudah lama diinginkannya. Wanita itu benar-benar marah melihat kekasihnya bersama Rihanna di acara berprestij itu," kata sumber.
Chris dan Rihanna telah berpisah pada tiga tahun lalu selepas kontroversi tindakan Chris yang berlaku kasar terhadap Rihanna.
Ternyata waktu tiga tahun sudah cukup menyembuhkan luka fizikal dan jiwa yang dialami Rihanna dan buktinya adalah kemesraan yang ditunjukkan oleh kedua mereka itu.

Sumber : mstar online
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. BlogSokmo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger